/Ostukaitse
Ostukaitse 2015-09-29T19:35:49+03:00

OSTUKAITSE

Sinu ostusooritused, isiklik info ning õigused on kaitstud Eesti Vabariigi põhiseadusega ning veebikaubandust reguleeriva seadusandlusega.

 

E-kaupluse veebilehel peab olema selgelt leitav ja loetav vähemalt järgmine info:

 

  •  ettevõtte nimi, asukoht, e-posti aadress ja telefoninumber, kuhu probleemide puhul saab pöörduda; (KTS § 4 lg 1 p 11).
  • ostuprotsessi kirjeldus tarbija jaoks. (lepingu sõlmimise tehnilised etapid – VÕS § 62 1).
  • kaupade eest tasumise protsess
  • Müügitingimused peavad olema kirjeldatud selgelt, tarbijale üheselt arusaadavalt ja esitatud eesti keeles (TKS § 4 lg 4).
  • Lepingutingimused tuleb tarbijale esitada selliselt, et tal on võimalik neid salvestada ja taasesitada (VÕS § 62 1 lg 5).
  • kauba lõpphind, ühkuhind ja saatmiskulud; (Majandus- ja kommunikatsiooniministri 14.04.2004 määrus nr 76).
  • tellimuse tühistamise ja toote tagastamise tingimused;
  • pretensiooni esitamise õiguse ja/või garantii tingimused;
  • kui kaua võtab aega kauba kohalejõudmine;
  • kes on vastutav tagastamiskulude kandmise eest;
  • reklamatsiooni esitamise vorm kodulehel;
  • millistel eesmärkidel töödeldakse klientide isikuandmeid ja kellele on e-kauplejal õigus andmeid edastada.
  • Seadusest tarbija kahjuks kõrvalekalduvad kokkulepped on keelatud (VÕS § 62).
  • Igal e-poel peab olema määratud üks vastutav isik isikuandmete töötlemiseks